にこわたヨガ 「徒然なるままに、ヨガの事」



PageTop

お誘いメール

インドで習ってた先生のスリヤナスからメールが。


hello yoga students this is Information from Rishikesh at Om Yoga Rishikesh ,
suryans giving yoga workshop and yoga Retreat warm Greeting to you and warm welcome in India at Rishikesh . suryans yoga teacher from Rishikesh,


March 12 to March 24 YOGA WORK SHOP AND AYURVEDA
Based on Iyengar and Hatha yoga
Don't miss this good opportunity
March 30 to April 9 (2012) Intensive and Restorative
yoga course and pranayama
April 18 to April 30 4 Days Retreat
in mortaring and camping,
have a good experience
( Reserve your seat ) and Rafting
(we can have this Retreat

おおっ! いいなー行きたい。 ええっ3月半ばから、、、もうリシケシはフルホットじゃない??
かなり気になりますが今回は難しいかな、タイミング的にも。次のステップの準備も出来てないわけじゃないと思ってるんですが、まあ総合的に考えもうちょっと先ですかね、、、 Orz、、、

せっかくなんで場所も変えてみたいので。リシケシはもう何回か後でもいい気もしてます。

ついでの様ですが、今週はアルダ・チャンドラ(半月)アーサナ やりましょうね。ハーフムーンですね。
バランス版トリコナーサナのようなものですね、まずは軸脚をしっかりさせ上半身をしっかり開き、四方に
輝きを広げていけるよう練習していきましょうね。

OM☆SHANTHI


PageTop
